עשייה מבורכת 2018

תורמים ומשפחות  יקרות :

שמחים לשתף אתכם בחוויות החולים ובני משפחותיהם המספרים על האופן בו העמותה מסייעת להם בהתמודדות היומיומית עם המחלה. הדברים מובאים בשם אומרם:  

 

בחודש ינואר האחרון הכנסנו את טיפולי הפיזיותרפיה הנשימתית לסל התרופות, מהלך שהביא להגדלה בתדירות הטיפולים בקרב החולים ולשיפור מצבם הבריאותי.

החל מחודש אפריל ימומנו קבוצות  התמיכה ע"י משרד הרווחה באופן רציף ושוטף למשך שנה. העמותה מעמידה לרשות חבריה מגוון קבוצות : בוגרים מעל גיל 18 בחיפה וברמת אביב. קבוצה לבנים חרדים בבני ברק. ולבנות חרדיות בירושלים. קבוצה לאמהות צעירות  לילדים בב"ס יסודי. קבוצת נוער בגילאי 13-18 והשנה פתחנו קבוצת הורים חדשה  בסמינר הקיבוצים.

קטעים  ממכתבים ששלחו המשתתפים בקבוצות :

ח.ש. משתתפת בקבוצת תמיכה בנות חרדיות : ברצוני להודות לכל התורמים והעוסקים

עבורנו לקבוצת הגיבוש החודשית שלנו. מלבד התרומה שאתם נותנים, מעודד אותי שעוד אנשים מבינים כמה קשה זה לחיות עם 'התקפים' יומיום וכמה השיתוף שלנו פעם בחודש, שא"א בלעדיו, עוזר לנו להתמודד, ולקבל מאחת לשנייה תמיכה ורעיונות איך להמשיך להתמודד. ובנוסף נהנתי מאד בטיול שהוכן עבורנו שתרם מאד להרגשת עצמאות שלנו, ונוסף חוויות מרגשות לגיבוש, בהזדמנות זו נאמר גם תודה לגב' פייגי גרין שבחוכמתה מובילה את הקבוצה לפתיחות ועצמאות.

 

ח.ג משתתף בקבוצת תמיכה בנים חרדים: אני מרגיש שמפגשים אלו מאד תורמים לכל אחד ואחד מהקבוצה בכלל ואותי בפרט. הם מסייעים לבנות את האישיות של כל אחד, בפרט עלי שאני מרגיש שאני מאד התקדמתי שלא האמנתי עד כדי כך - שאני לא מוותר על המפגשים ומקווה שזה ימשיך כדי שזה יתן לי כוחות ועוד ועוד דברים הבונים את האישיות. בתקווה להמשך טוב.