לתרומה לחצו
לתרומה לחצו
פתח/סגור תפריט ניווט
דף בית
על דיסאוטונומיה משפחתית
דיסאוטונומיה משפחתית מושגים וראיון עם ד"ר בת אל
מחקרים אקדמאיים דיסאוטונומיה משפחתית
מהי דיסאוטונומיה משפחתית FD
תסמינים של דיסאוטונומיה משפחתית FD
שאלות ותשובות
עוד סרטון הסבר של העמותה
מי צריך לבדוק דיסאוטונומיה משפחתית
זוכרים ביחד
פעילות העמותה
דבר יו"ר העמותה
פעילות העמותה
עיתונות
טלוויזיה
סרטון הסבר של העמותה
פוסטים מרגשים
תמונות פעילויות משפחתיות בעבר
המרוץ לתרופה
המרוץ לתרופה
תמיכה בקמפיין ההזדמנות שלנו לחיים
מידע לחברי העמותה ולמתמודדים
ציוד עזר מכשור רפואי הכפתור, גסטרוסנום
קישורים למסמכים לבקשות קצבה דיסאוטונומיה משפחתית
תזונה למתמודדי FD
זכויות שונות
זכויות לילדים
זכויות לבוגרים
ידע וזכויות
לחיות עם דיסאוטונומיה כמשפחה
בוגרים עם דיסאוטונומיה
כניסה למערכת החינוך
צור קשר
English
FRANÇAISE
בואו נכיר
פוסטים מרגשים
מי צריך לבדוק דיסאוטונומיה משפחתית
English
כניסה למערכת החינוך
דף הבית
כניסה למערכת החינוך
גיל הגן
בגיל הגן חשיבות הקשרים עם בני אותו הגיל גוברת. מיומנויות חברתיות נרכשות וחברים הופכים להיות "מורים" משמעותיים לגבי " עובדות החיים". הרשת החברתית של
בית ספר יסודי
בכניסה לבית הספר היסודי (ולאחר מכן בחטיבת הביניים ובתיכון) חשובה ההכנה של צוות בית הספר ושל ההורים האחרים. להלן כמה טיפים חשובים מניסיון משפחת
חטיבת הביניים ותיכון
הכניסה לחטיבת הביניים ובהמשך לבית הספר התיכון מהווה מעבר משמעותי נוסף בחיי בנער\ה המתבגר\ת, העשוי להיות כרוך במתחים וחרדות.
טיפים להורים
טיפים להורים
תפריט נגישוּת
מונוכרום
ניגודיות כהה
ניגודיות בהירה
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
סמן גדול לבן
סמן גדול שחור
חלונית הגדלה
הדגשת קישורים
הדגשת כותרות
תיאור לתמונות
בטל נגישות