ליאורה גרוסמן חברת משפחה

אתם יודעים מה? אני עושה פוס רגע, כי החיים לא עוצרים בשביל אף-אחד, ולמרות שהעולם נפל על הראש - יש דברים שחייבים לעשות.
אז קודם כל, תכירו: זה יובל אדלר. אני מכירה אותו מאז שהוא היה כ-זה קטן (הוא הבן של החברים שלי - גבי ודביר).
אפשר להסתכל על יובל דרך הפריזמה של המחלה שלו: הוא סובל מתסמונת נדירה ומסכנת חיים בשם דיסאוטונומיה משפחתית, שיש בדיוק למאה אנשים בארץ. כשאני אומרת "מסכנת חיים" אני מתכוונת שעד לאחרונה, אנשים מתו מזה בנעוריהם. יובל כבר באמצע שנות העשרים שלו, ואנחנו רוצים שהוא ימשיך לחיות.

עכשיו בואו נסתכל על יובל דרך הפריזמה האמיתית שלו:
אדם שמילדות, מוזן דרך הבטן, כי הגוף שלו לא מסוגל לעכל אוכל בדרך רגילה. זה אומר שלל בעיות רפואיות, המון טיפולים מכל מיני סוגים, ויש לא מעט אנשים שהיו פשוט שוכבים במיטה ומחכים שיגמר.
יובל, להבדיל: חי כבר שישה סיבובי חיים של אדם רגיל. אני זוכרת איך הגיע עם הוריו לכל ארוע אמנותי וספרותי. הוא לא ויתר לעצמו במילימטר על השגים בלימודים, על חוגים, על התנדבות, על מסעות - אליהם יצא בנחישות כבירה, ולעזאזל הקושי. זה סוג של מוטו, אגב. הוא מעולם לא למד במסגרות מקלות שהותאמו למצבו - תמיד הלך לבית-ספר רגיל. אתם יודעים מה זה ללכת לבית-ספר רגיל עם מצב כזה? אבל בכל זאת. אם זה לא מספיק, הוא הצליח להשלים תואר שני בתקשורת ולשון ולמרות נכותו - הוא עובד בכאן 11, כותב על מוזיקה בדף הפייסבוק שלו, חי חיים מלאים, מאושרים, דוגמא לאיך לחיות את החיים באופן כללי, לא רק "במצבו".

מאחר ומדובר במחלה נדירה, המחקר התעכב שנים (קשה להשיג תקציבים למחקר של משהו שחולים בו מאה איש בלבד), אבל עכשיו הוא הגיע לפריצת דרך. המשפחות הרימו גיוס המונים בשיתוף עם כמה גופים כלכליים שמבטיחים שבמסגרתו כל שקל שתתרמו לעמותה לצורך המחקר הזה - יוכפל. כל תרומה, בכל סכום - תעשה נפלאות לתשעים ותשעה אנשים מקסימים וליובל אדלר, שהכי מגיע לו לחיות חיים ארוכים ומלאים ונפלאים כי הוא אחד שעל כל יום - מחזיר שלושה בחזרה לעולם.
לתמיכה ביובל בדף האישי והשארת הקדשה אישית לחצו כאן. תודה.
https://www.jgive.com/new/he/ils/donation-targets/95316


והכי חשוב: שתפו כמה שאפשר.